ashura image & video

All together we accept Husayn's invitation in every language in the world.

ashura image & video

All together we accept Husayn's invitation in every language in the world.

ASHURA

Tuesday, 9 February 2016، 01:33 PM


inspires me to care for people around me
حسین الهام بخش من در توجه و همدردی به مردم اطرافم است
Husayn inspires me to give back
حسین الهام بخش من در برگشت به مسیر خداست
Husayn`s epic legacy inspires millions
میراث حماسی حسینی الهام بخش میلیونها انسان است
Husayn inspires me to give back to my society
حسین الهام بخش من در برگشت و خدمت به جامعه است
Husayn inspires me to resist oppression in all forms
حسین الهام بخش من در مقابله با ظلم در همه جوانب است
Husayn inspires me to help those less fortunate than me
حسین الهام بخش من در کمک رسانی به زیردستان است
Husayn inspires me to sacrifice for my society
حسین الهام بخش من در فداکاری برای جامعه ام است
Husayn inspires me to be caring to all of Humanity
حسین الهام بخش من در پاسداشت ارزش های انسانی است
Husayn inspires me to strive for equality for all human beings
حسین الهام بخش من در تلاش برای ایجاد برابری بین همه مردم است
Husayn inspires me to stay faithful to my principles
حسین الهام بخش من در وفادار ماندن نسبت به اصول و اعتقادات من است
Husayn inspires me to be peaceful
حسین الهام بخش من در صلح طلبی است
Husayn inspires me to stay strong in what stand for
حسین الهام بخش من در ایستادگی در برابر آرمان هایم است
Husayn inspires me to put others before my self
حسین الهام بخش من در مقدم شمردن دیگران برخودم است
Husayn inspires me to take a stand for social justice
حسین الهام بخش من در گام برداشتن برای عدالت اجتماعی است
Husayn inspires me to give to those in need
حسین الهام بخش من در کمک کردن به نیازمندان است
Husayn and his followers inspire me to unity and intimacy
حسین و یارانش الهام بخش من در وحدت و همدلی هستند.
Husayn is a wellspring of human unity and his uprising is accepted in all
حسین سرمنشاء وحدت بشریت است و قیام ایشان مورد قبول همگان .
The message of Husayn`s uprising :
.Muslim`s unity ,brotherhood and close friendship
پیام قیام حسین :وحدت درمیان مسلمانان ، اخوت و صمیمیت.
Husayn is a cause of unity of the world of Islam and world`s freemen
حسین عامل وحدت جهان اسلام و آزادی خواهان جهان است.
Husayn is a cause of the unity of the world`s freemen
حسین عامل وحدت آزادی خواهان جهان است.

 

نظرات  (۱)

17 February 16 ، 18:59 mahjobeh modanloo
 http://muslim-ashura.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی